Friday, September 24, 2004

Un nou blog...

Incepind de astazi - 24 09 2004, am deschis sectiunea de blog pentru noutati si informatii referitoare la dreptul tehnologiei informatiilor. -http://legi-internet.ro/blogs/index.php

De ce ?

In primul rind pentru ca, desi de peste 3 ani am publicat in vechea forma asite-ului Legile Internetului o pagina cu Noutati din domeniu, mi-am datseama ca reusesc sa imi fac cit mai putin timp pentru a publica cevainchegat - asta daca nu public stirea imediat ce am vazut-o.

In al doilea rind cred ca era important sa trimit informatia nu numai inengleza, franceza si cel putin cu un foarte scurt text in limba romana (astaa fost una din ideile principale si atunci cind am lansat site-ul LegileInternetului - informatie in limba romana despre un domeniu de nisa).

In al treilea rind, urmaresc de ceva vreme blog-uri si modalitatea decolaborare si intercalare intre acestea si mi se pare cu adevarat the NextKiller Application astfel incit sa poate fi utilizata si pe site-ul LegileInternetului.

Asadar, bazindu-ma pe o aplicatie de blog free numita b2evolution am facutacesta sectiune ce curpinde practic 2 bloguri :- unul dedicat noutatilor din domeniu -http://legi-internet.ro/blogs/index.php- unul dedicat diverselor legaturi catre pagini web in legatura cu domeniujuridic, dar nu numai - http://legi-internet.ro/blogs/index.php?blog=4

Evident, daca sunt persoane interesate sa posteze lucruri interesante peaceste teme, ii rog doar sa imi dea un e-mail la contact@legi-internet.ro cuo scurta descriere a cine sunt (asta daca nu am corespondat deja :-) si o sale acord drepturile de postare pe cele 2 bloguri...

Multa bafta tuturor
Bogdan Manolea
www.legi-internet.ro

0 Comments:

Post a Comment

<< Home