Saturday, September 25, 2004

Servus

Servus Bogdan, Servus Dan(imi place ardelenescul Servus)si multumesc pentru materiale voastre pe "Monitoar".
Sper ca Materialul lui Dan sa primeasca cit mai multe comentarii, aici si in alta parte(ar fi un semn ca citatul saptaminii-pe care il voi face permanent pina voi avea o impresie contrara-nu se potriveste juristilor romani din orice generatie)dar ma voi abtine deocamdata sa il comentez. In schimb, voi comenta putin idea "linkarii"site-urilor lansata de Bogdan.
Bogdane, de vreo saptamina si ceva, de cind Gabrielami-a vorbit despre asta si am reusit sa vad cum se maninca am inceput sa urmaresc si eu rezonantacelor ce am de comentat. Deocamdata este minuscula. Astfel incit sint tentat sa cred(intr-un fel, este extrem de normal sa fie astfel, sintem inca in preistoria acestor bloguri si a blogosferei romanesti ca mijloc de comunicare si "comert de idei", in general) ca deocamdata tot ce putem face este sa ne mentinem o linie de idei si o arie a preocuparilor serioase care in timp sa ii convinga pe cei care le urmaresc ca reprezinta un adevarat comert cu idei si o alternativa la timpeniile cu care sint bombardati zilnic de media sau de "mediile intelectuale" romanesti de care au parte. Atit si nimic mai mult.
Bineinteles ca in timp, sper sa ajungem la ceea ce vezi prin alte parti; echipe serioase de indivizi (din academie si nu numai) care cu inteligenta si rabdare, extind constant jocul gratuit al inteligentei la mediul acesta nou care este blogosfera.
Dar, deocamdata, si noi, ca si ei, trebuie sa rezolvam problema imediata care nu este aceea a lipsei de informatii (deja e prea multa informatie pe net, mult prea multa) ci aceea de cum sa faci sens din aceasta informatie care te asalteaza din toate partile. Iar problema oricarui blogger bun (care nu isi face blog doar ca sa isi puna pozele de familie pe el)este aceea de a transmite cumva si celorlalti entuziasmul lui pentru o informatie sau alta; de a le arata si celorlati sau a reusi impreuna cu acesti ceilalti sa arate ca exista o schema mentala dupa care lumea asta ce pare ca a innebunit poate totusi avea sens,poate fi descifrata . Si spunind aceasta, cred ca am raspuns indirect si la intrebarea : de ce mi-am facut un blog .

Bafta si voua in tot ceea ce intreprindeti!

Liviu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home